13/6/12

Le crush.

Ήρθα και πάλι να γράψω ο,τι μου έρθει στον εγκέφαλο! Μετά από σοβαρήν -λέμε τώρα- συζήτηση με την καταπληκοτέλεια Isabelle (Την Μαρία ντε.) Αποφάσισα να σας γράψω λίγα πράγματα για μία μεγάλη μου αγάπη, αυτήν την περίοδο διαβάζω και το τελευταίο βιβλίο, μέχρι τώρα είναι υπέροχο! Η μεγάλη μου αγάπη λοιπόν είναι...ποιος άλλος από τον Harry Potter;
Συγχέρω αυτήν την θεά Τζ.Κ.Ρόουλινγκ για την φαντασία της. Εγώ, που λέτε πριν από 2 χρόνια τον Harry Potter τον μισούσα θανάσιμα, για έναν ανεξήγητο λόγο. Πραγματικά ήταν στις χειρότερες ταινίες μου ever χωρίς να τις έχω δει καν. Ώσπου, εμφανίστηκε μια καλή μου φίλη (Aliciaa<3) και με έβαλε στον σωστό δρόμο, μου έστειλε σε link το πρώτο βιβλίο. Ξεκίνησα να το διαβάζω και πραγματικά 'μαγεύτηκα' δεν ξέρω, συνέχιζα και συνέχιζα και συνέχιζα και το τελειώσα μέσα σε τρεις εβδομάδες. Στην συνέχεια έμαθα πως έδειχνε τις ταινίες στο Star και ξεκίνησα να τις βλέπω. Λάτρεψα τον: Harry Potter και το Κύπελλο της Φωτιάς, especially this scene:

Αγαπώ το Μπομπατόν και ο,τι έχει σχέση με αυτό! Back to Harry Potter now... μπορώ να πω πως ο Harry Potter με βοήθησε πολύ, γνωρίζοντας άτομα τα οποία στην συνέχεια έγιναν φίλοι μου, αν και δεν τους έχω δει από κοντά τους νιώθω σαν πραγματικούς μου φίλους.
Είμαι Potterhead and I'm fuckin' proud about it. Πάντα θα είμαι, γιατί πολλοί έζησαν με τον Harry Potter, σου μαθαίνει πολλά. Σε αλλάζει προς το καλύτερο και σε κάνει να πιστεύεις στην μαγεία!
Να πω βέβαια την αμαρτία μου, δεν έχω διαβάσει το έκτο βιβλίο του Harry Potter και ανυπομωνώ την ώρα και την στιγμή που θα το πιάσω στα ΄χερια μου, αν και ξέρω περίπου την υπόθεση. Σίγουρα όμως δεν θα βαρεθώ, γιατί αυτά τα βιβλία όπως προείπα σε μαγεύουν!
Επείδη όμως, δεν είμαι καλή στις μεγάλες αναρτήσεις λέω να κλείσω εδώ, με αυτήν την ατάκα:

Magic is Everywhere, so keep your wands up in the sky and keep dreaming!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου