3/11/11

Let's meet!

Άργησα λιγάκι αλλά επέστρεψα! Στην πρώτη ανάρτηση δεν συστήθηκα,ας συστηθώ λοιπόν στην δέυτερη.
Τι μπορώ να πω για τον εαυτό μου; Να πω οτι με λένε Δέσποινα; Θα το πω! Με λένε Δέσποινα,είμαι από την Αθήνα συγκεκρυμμένα Μενίδι,είμαι 13 χρονών κλπ. κλπ. Αγαπώ την μουσική,το τραγούδι,τον χορό,το μπάσκετ,το άλμα εις ύψος και ας μην ξεχνάμε την αθληματάρα μου το Tae Kwon do.Μην φοβάστε όμως...δεν δαγκώνω :P.
Η Μουσική πιστεύω είναι μια σημαντική μου αγάπη,που θέλω να ασχοληθώ πολύ μαζί της αλλά κοστίζει 50 ευρώ τον μήνα.Αγαπώ τον χορό,χορεύω πάντα&παντού.Αγαπώ το τραγούδι αν και δεν έχω την καλήτερη φωνή,όμως μ'αρέσει,το θέλω και το κάνω.
Είμαι φιλική και ώρες ώρες πρίχτρα,σπαστική,απαίσια,ψωνάρα,ποζερί και πάνω απ'όλα ΜΠΙΤΣ.Μ'αρέσει να έχω φίλους γιατί μ'αρέσει να είμαι αγαπητή.
Σας κάλυψα? :D

1 σχόλιο: